שירותי נוטריון ואפוסטיל

ליצירת קשר

לתחומים נוספים

העברה בין דורית

העברה בין דורית -לווי משפטי ועסקי תכנון הורשה ויעוץ אסטרטגי בהעברה בין דורית של הון פיננסי ונכסים לעיתים קרובות פונים אלי לקוחות ממשפחות אמידות, שמחזיקות

קרא עוד »

ייפוי כוח מתמשך

יפוי כוח מתמשך   עו"ד אבירם בורוכוב הינו בעל רישיון ממשרד האפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כוח מתמשך ועורך עבור לקוחותיו את המסמכים הנדרשים, וכן מלווה

קרא עוד »

שירותי נוטריון ואפוסטיל

שירותי נוטריון ואפוסטיל   שירות נוטריון מהיר ומקצועי  עו"ד אבירם בורוכוב הינו נוטריון ותיק ומנוסה, והוא מעניק שירותי נוטריון מכל הסוגים. משרדנו ערוך לספק ללקוחות

קרא עוד »

בוררות

גישור ובוררות עו"ד בורוכוב משמש כמגשר מוסמך והוא בעלת ניסיון רב בפתרון ויישוב סכסוכים בתחום המקרקעין, בתחום העסקי מסחרי, ובתחום דיני משפחה והעיזבון. הניסיון רב

קרא עוד »

גישור

גישור ובוררות עו"ד בורוכוב משמש כמגשר מוסמך והוא בעלת ניסיון רב בפתרון ויישוב סכסוכים בתחום המקרקעין, בתחום העסקי מסחרי, ובתחום דיני משפחה והעיזבון. הניסיון רב

קרא עוד »

אפוטרופסות

עו"ד אבירם בורוכוב מעניק ליווי משפטי ללקוחות המבקשים למנות אפוטרופוס לדין מכל הסוגים ובניהם עבור מי שבית המשפט הכריז כי הוא "פסול דין", או לקטין

קרא עוד »

שירותי נוטריון ואפוסטיל

 

שירות נוטריון מהיר ומקצועי 

עו"ד אבירם בורוכוב הינו נוטריון ותיק ומנוסה, והוא מעניק שירותי נוטריון מכל הסוגים.

משרדנו ערוך לספק ללקוחות תרגום נוטריוני מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית במהירות, דיוק ויעילות מירביים, ובמקרים דחופים אף באופן מידי.

המשרד מוכר ומוערך על ידי חברות רבות ומשרדים העוסקים בתחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל, וכן על ידי השגרירויות הזרות הפועלות בישראל. משרדנו מטפל גם בפניות לקוחות לקבלת אישורי "אפוסטיל" במידת הצורך בנוסף לאישור הנוטריוני ומשלוחם לחו"ל.

משרדנו ערוך למתן שירותי נוטריון באופן מקצועי יעיל מהיר ובהתחשב במגבלות וצרכי הלקוח ולפי נוחיותו.

ניתן לקבל את רוב השירותים בתוך מס' שעות. חלק משירותי הנוטריון המפורטים להלן ניתן לקבל בתיאום מראש אף באמצעות הדואר או על ידי שליח ללא כל צורך להגיע למשרד:

• אישור על נכונות תרגום

• אישור העתק נאמן למקור

• אישור אפוסטיל

ניתן לקבל שירותי נוטריון המפורטים להלן בתיאום מראש גם מחוץ למשרד כמו למשל בבית הלקוח או בבית חולים או בכל מקום אחר בו נמצא מקבל השירות ובמגבלות החוק ובניהם :

• אימות חתימה על מסמכים וכן על יפויי כוח לצורך קבלת הלוואה מובטחת במשכנתא

• אימות חתימה על תצהיר נוטריוני

• אישור הסכם ממון

• אישור חתימה על צוואה ואישורי חיים

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם עו"ד אבירם בורוכוב נוטריון בטלפון נייד : 050-9192000 או במייל  24 שעות ביממה.


שירות אפוסטיל מהיר ומקצועי 

במשרדנו ניתן לקבל שירות אפוסטיל באופן מהיר ובמקרים דחופים ומבלי לצאת מהבית.

אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בטלפון או במייל.


מה זה "אפוסטיל" ואיך ניתן לקבל חותמת "אפוסטיל"?

"אפוסטיל הוא שמה של "תעודה לפי האמנה". אמנת ה"אפוסטיל" היא אמנה בינלאומית שנחתמה בהאג בשנת 1961 בה נקבע שיש צורך באישור ממוסד בעל תוקף במדינה בכדי שמסמכים ציבוריים מסוגים שונים יקבלו תוקף במדינות זרות. 

צריך להבין שקודם לכך ובכדי שהאישורים והתעודות השונות יהיו בעלי תוקף – יש צורך כמובן באישור מטעם נוטריון מוסמך, אולם אישור של נוטריון לא מהווה כשלעצמו "אפוסטיל" אלא רק כשלב המקדים בדרך לקבלת ה"אפוסטיל".

בשלב הבא, יהיה ניתן לקבל את ה"אפוסטיל" על ידי פקיד אשר מוסמך להעניק את החותמת.

קיימת רשימה מסודרת לגבי אותם פקידים במשרדי הממשלה השונים אשר מוסמכים להעניק את האישור. כמובן, תלוי באיזה סוג של מסמך מדובר ולאיזה מהמשרדים הממשלתיים הוא משויך. 

תעודת ה"אפוסטיל" מוכרת על-פי האמנה כאימות בלעדי ומספק במדינות החברות באמנה, ודי בה כדי שמדינת היעד תכיר בתוקפם של המסמכים הנלווים לאישור הנוטריוני במדינה בה הונפקו.

התעודה מודבקת על-גבי האישור הנוטריוני, וקבלת תעודת "אפוסטיל" כרוכה בתשלום אגרה בסכום של 35 שקלים. התשלום מבוצע במזכירות בית המשפט. 

בדרך כלל האישורים עליהם יהיה צורך ב"אפוסטיל" הם: חתימות של מורשי חתימה על מסמכים בעסקאות שונות לגבי נכסים המצויים בחו"ל,  אישורי לימודים, תעודות נישואין, ואשרות עבודה. 

בכדי לקצר לכם את ההליכים ולשחרר אתכם מהליכים בירוקרטים מורכבים, אנחנו מציעים לכם לבצע עבורכם את כל הבדיקות המקדימות ולוודא עבורכם  לאן אתם בדיוק צריכים לגשת בכדי לקבל את ה"אפוסטיל" על האישור שבידיכם.

משרדינו יעניק לכם בשלב ראשון שירותי מוסמך ובל נסיון וותק של  ובמידת הצורך גם שירותי תרגום מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית,  ובתוך זמן קצר לאחר מכן נטפל עבורכם בקבלת חותמת האפוסטיל .

לקבלת הרשימה המעודכנת של המדינות החברות באמנה – ניתן לפנות למשרדינו


באשר לאימות מסמכים ציבוריים – חובה לגשת גם למשרד החוץ.

מסמכים ציבוריים הם מסמכים שהונפקו על-ידי רשות מרשויות המדינה, כגון – תעודות נישואין ממשרד הפנים, תעודות השכלה ממשרד החינוך, וכיוצא בזה.

לתשומת ליבכם – בנוסף להליך המתואר לעיל, לצורך השלמת אישור המסמך, באם מדובר במסמך שהונפק על-ידי רשות ציבורית במדינת ישראל, חובה להחתימו גם במשרד החוץ. אימות המסמכים הציבוריים נדרש לצורך הכרה בתוקפם במדינה אחרת מזו שבה הונפקו. האימות מצוי בתחום סמכותו של משרד החוץ. פרטים אודות תהליך האימות, סוגי המסמכים, כתובות הרשויות המנפיקות ועוד מצויים באתר משרד החוץ.


"תעודה שאינה על-פי האמנה" – תעודה זו ניתנת מכוח חוק הנוטריונים, התשל"ו-1976.

לתשומת לבכם, כל "תעודה שאינה על-פי האמנה" טעונה אישור קונסולרי של משרד החוץ, וזאת לשם הכרתה במדינת היעד.

לגבי מסמכים ותעודות אשר מיועדים למדינה שאינה חברה באמנה : גם להן ניתן לקבל שירות במשרדנו.

אנחנו נדאג שתקבלו תעודה מודבקת על-גבי האישור הנוטריוני שמאמתת את חתימת הנוטריון על-גבי האישור הנוטריוני הנלווה למסמכים ציבוריים אשר מיועדים למדינה שאינה חברה באמנה.

"תעודה שאינה על-פי האמנה" פטורה מתשלום אגרה לבית המשפט.


שירות תרגום נוטריוני מהיר ומקצועי

משרדינו מתמחה במתן תרגומים ואישורים נוטריונים לתרגום מסמכים בשפות עברית לאנגלית ולהיפך.

לעורך דין אבירם בורוכוב ניסיון רב והוא מתמחה בתרגום משפטי של מסמכים עבור חברות ישראליות כולל קרנות מימון והשקעה שיש להם קשרים עסקים נרחבים בחו"ל .

ניתנים  גם  תרגומים נוטריונים למטרות שונות אחרות כגון: נישואים אזרחיים בחו"ל, בקשות לאזרחויות זרות, הגירה לחו"ל תעודות לימודים כולל תעודות בגרות ועוד.

דילוג לתוכן